تغییر زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی استانداریها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور از اعلام با تاخیر نتایج هشتمین آزمون استخدامی خبر داد.
به گزارش ایسنا، اکبر روشن ضمیر در این باره تشریح کرد: با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و لزوم انطباق کلیه افراد اعلامی در مرحله بررسی مدارک، مصاحبه و مرحله نهایی که منجر به استخدام افراد می شود، همکاران در استانداریها از روز یکشنبه مورخ ۲۳- ۳- ۱۴۰۰ با تلاش مستمر در حال انطباق دقیق اسامی ، اعتبارسنجی و بررسی صحت اطلاعات مندرج در پرونده ، سایت و کارنامه دریافتی از افراد هستند.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ روشن ضمیر توصیح داد: از آنجایی که این مرحله از فرآیند، منجر به معرفی به گزینش و طی مراحل استخدامی خواهد شد، باید با دقت مضاعف صورت پذیرد و با توجه به سهمیه متفاوت استانها در هشتمین آزمون استخدامی، زمان دریافت تاییدیه کتبی آنها و جمع بندی و ارسال آن به سازمان اداری و استخدامی و در نهایت دریافت پاسخ سازمان و ابلاغ مجدد به استانها متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: به منظور اعلام نتایج به صورت هماهنگ و همزمان می‌بایست تا دریافت آخرین تاییدیه استانها، منتظر اعلام نتایج بمانیم .

مدیرکل توسعه منابع انسانی اضافه کرد: کلیه هماهنگی ها به منظور اجرای آموزشهای توجیهی بدو خدمت و هماهنگی برای جانمایی و اشتغال نیروهای جدید با استانها صورت گرفته و با توجه به سیاستهای نیروی انسانی هرگونه جابجایی کارکنان جدیدالاستخدام ممنوع است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که هدف از استخدام، تامین و ترمیم و تکمیل نیروی انسانی در بخشداریها و فرمانداریهای سراسر کشور بوده، لذا جابجایی افراد موجب خالی ماندن پست واحدها و قطعا عدم انجام ماموریتهای محوله می شود.

روشن ضمیر در خاتمه تصریح کرد: با تلاش همکاران و پیگیری های مستمر و اعلام سازمان اداری و استخدامی، انتظار داریم تا پایان هفته جاری نتایج در سایت استانداری ها درج و منتشر گردد و افراد برای ادامه مراحل بر اساس برنامه زمانبندی، فراخوانده می شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار