تفاهم همکاری‌ دانشگاه بهبهان با سازمان آب و برق و شرکت ملی فرآورده های نفتی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان آب و برق خوزستان با ارزش بیش از 180 میلیون تومان در سال جاری خبر داد.

محمد فرجی افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه و سازمان آب و برق خوزستان امضا شد که بر اساس آن در سال جاری بین 9 تا 10 طرح پژوهشی مشترک با اعتباری در مجموع حدود 180 تا 200 میلیون تومان از سوی دانشگاه انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین تفاهم‌نامه دانشگاه با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در مرحله امضا قرار دارد که به دنبال آن زمینه اجرای کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در این حوزه برای دانشجویان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه فراهم می‌شود.
معاون دانشجویی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان همچنین از انجام مذاکرانی با شرکت نفت منطقه گچساران برای انجام همکاری‌های مشترک خبر داد و گفت: طی جلساتی که با کارشناسان و مدیریت پژوهشی این سازمان برگزار شد، زمینه برای امضای تفاهم‌نامه و مشخص شدن محورهای همکاری فراهم شده است.
وی با اشاره به دیگر همکاری‌های تحقیقاتی دانشگاه با صنایع، خاطرنشان کرد: با شرکت بهره‌برداری سد مارون نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که مدت این تفاهم‌نامه تا سال 94 تعیین شده بود و هر سال قابل تمدید است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار