تقویم آموزشی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بر اساس تقویم آموزشی وزارت بهداشت؛ کلاس های درس دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از شنبه ۱۵ شهریور آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس تقویم آموزشی آغاز به کار دانشگاه های علوم پزشکی که از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد؛ کلاس های درس دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی علوم پزشکی از روز شنبه ۱۵ شهریور ماه سال جاری آغاز می شود و روز پنج شنبه ۱۱ دی ماه پایان می پذیرد. بنابراین دانشجویان به مدت ۱۷ هفته در کلاس های درس حضور خواهند یافت.

همچنین طبق تقویم فوق حدود دو هفته پس از شروع نیم سال جاری فرصتی برای حذف و اضافه دانشجویان علوم پزشکی در نظر گرفته شده و حذف اضطراری نیز تا سه هفته به پایان نیم سال تحصیلی ادامه دارد.

بر این اساس، همچنین تاریخ امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی از روز شنبه ۱۲ دی ماه شروع می شود و به مدت دو هفته یعنی تا روز پنج شنبه ۲۵ این ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا؛ براساس اعلام دکتر علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت؛ کلاس های آموزشی ترم آینده دانشجویان علوم پزشکی همانند ترم قبل و عمدتا به شکل مجازی و در برخی مناطق آموزش به صورت ترکیبی و تلفیقی ارائه می شود. همچنین برگزاری کلاس های آموزشی عمده ورودی های جدید نیز به بهمن ماه موکول می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار