تلفن های اکسپریا C3 و T2 Ultra بروزرسانی به اندروید 5 را دریافت کردند

دسته ها: اخبار

مرحله چهارم بروزرسانی اندروید5 لالی پاپ توسط سونی آغاز شد. همانطور که سونی وعده داده بود دو فبلت اکسپریا C3 و اکسپریا T2 Ultra به روزرسانی اندروید 5 لالی پاپ را دریافت کردند.

 

این به روزرسانی از ساعاتی قبل برای این دو دستگاه آغاز شده و لحظه به لحظه در نقاط مختلف دنیا برای کاربران قابل دریافت است.نکته جالب اینجاست که این به روزرسانی با شماره ساخت 19.3٫A.0.470 به انتشار رسیده است. این شماره ساخت دو روز قبل به تایید رسیده بود و حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. با این حساب به نظر میرسد فریمور 19.3٫A.0.468 که چند هفته قبل به تایید رسیده بود هرگز منتشر نخواهد شد. سونی فریمور شماره 19.3٫A.0.470 را به عنوان یک نسخه تکمیل شده از فریمور قبل ارائه کرده است.

این به روزرسانی در اولین دقایق انتشار برای نسخه های تک سیم این دو فبلت ارائه شده است. البته سونی اعلام کرده بود که هر دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت این فبلت ها همزمان به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. با این حساب نباید برای دریافت این به روزرسانی برای مدل دو سیم کارته این دو فبلت زیاد منتظر بود.

 

با آغاز این به روزرسانی باید منتظر اعلام برنامه رسمی سونی برای انتشار آپدیت اندروید ۵٫۰ برای دیگر دستگاه های سری Z باشیم.

 

منبع:Xperian

اخبار