تلویزیون خود را شخصی سازی کنید

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

در حالیکه به انتهای نمایشگاه CES نزدیک می شویم، خبرهای این رویداد تمامی ندارد. برای مثال شرکت سامسونگ در لحظات واپسین نمایشگاه از سه سرویس جدید تلویزیون‌های هوشمند خود پرده برداری کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، این سرویس‌ها شامل ورزش، موسیقی و TV Plus هستند که محتوایی خاص را بر اساس ترجیحات فردی از طریق پلتفرم هاب هوشمند سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرویس «ورزش» تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، اطلاعات زمانی بازی تیم‌های مورد علاقه، محل برگزاری و نتیجه آن را به صورت یک صفحه کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به‌جای آنکه برای یافتن اطلاعات یک بازی مهم بین هزاران صفحه سرگردان شویم، تمای جزئیات در رابط کاربری خاص «ورزش» قابل مشاهده خواهد بود.

سرویس «موسیقی» سامسونگ به کاربران تلویزیون هوشمند امکان می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را در بخش live TV جستجو کرده یا آن را در مستقیما در برنامه‌های تلویزیونی تماشا کنند. «موسیقی» همچنین پیشنهاداتی را در بخش «Preview» در رابط کاربری Smart Hub برای مصرف‌کنندگان نمایش می‌دهد تا به خواست خود موسیقی جدیدی را پیدا و اجرا کنند.

نهایتا اینکه «TV Plus» قرار است کانال‌هایی را مبتنی بر IP در بخش سرویس محتوای تجاری خود در برنامه «راهنمای برنامه الکترونیک هوشمند» (EPG) ارائه کند. کاربران سامسونگ دیگر نیاز ندارند منتظر بمانند تا شبکه‌های کابلی قسمت‌های مختلف سریال‌های مورد علاقه‌شان را به‌صورت پشت سر هم پخش کنند و می‌توانند فورا با مراجعه به کانال TV Plus آن را تماشا کنند.

اخبار فناوری اخبار