تمديد مهلت مجدد انتخاب رشته دستيارى دندانپزشكى

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تمديد مهلت مجدد انتخاب رشته دستيارى دندانپزشكى

پورکاظمى گفت: مهلت مجدد انتخاب رشته سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی آغاز شد.
تمديد مهلت مجدد انتخاب رشته دستيارى دندانپزشكىمحمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تمديد مهلت انتخاب رشته سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی گفت: در آزمون دستيارى دندانپزشكى امسال ۷۱۱ نفر حد نصاب نمره آزمون را کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند و ۳۷۰ نفر در نهایت در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی پذیرش می شوند.

٦٧٠ نفر تاكنون در آزمون دستيارى دندانپزشكى انتخاب رشته كرده اند
وى ادامه داد: تاكنون ٦٧٠ نفر در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی انتخاب رشته كرده اند و ما فرصت مجدد انتخاب رشته را از ساعت ١٠ امروز شنبه ٢٧ مرداد تا ساعت ١٦ در اختيار داوطلبان قرار داديم تا جامانده ها انتخاب رشته و مابقى داوطلبان رشته محل هاى انتخابى خود را ويرايش كنند.

پوركاظمى عنوان كرد: در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سه هزار و ۳۳۲ نفر ثبت نام كرده بودند و از تعداد داوطلبان ثبت نامى یک هزار و ۸۲۱ نفر سرجلسه آزمون حضور يافتند .

وی يادآورى كرد: از هفته پيش کارنامه علمی و پاسخنامه داوطلبان سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی بر روی سایت سنجش پزشکی و در اختيار داوطلبان قرار گرفته است.

سهم شركت كنندگان زن و مرد سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی
پورکاظمی با بیان به اینکه تعداد داطلبان زن در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی بیشتر از داوطلبان مرد بود، گفت: یک هزار و ۱۳۳ داوطلب آزمون دستیاری دندانپزشکی زن و ۶۸۸ داوطلب مرد بودند.

رئیس سنجش پزشکی درباره جزئیات اطلاعات کارنامه سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی توضیح داد و گفت: در کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال كع در سایت سنجش پزشکی منتشر شده است، مشخصات داوطلب، سهمیه، نمره خام آزمون (از کل ۸۱۰ نمره قابل کسب)، نمره خام، تراز هر درس و رتبه کل داوطلب در هر یک از ۱۰ زیرگروه آموزشی درج شده است.

سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۹۷ برگزار شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار