تمدید ثبت‌نام پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تمدید ثبت‌نام پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی آسیب‌ دیده از کرونا تا پایان آذرماه امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی آشتاب در سخنانی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای آسیب‌دیده لرستان، اظهار داشت: در راستای حمایت از بنگاه‌های آسیب‌دیده در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی، ۲۸ هزار و ۷۰۴ پرونده به بانک‌های عامل استان ارجاع داده شده است.
وی عنوان کرد: از این تعداد پرونده ۲۱ هزار و ۱۶ فقره پرونده برای حفظ اشتغال ۲۴ هزار و ۶۳۷ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پرداخت تسهیلات را به منظور پرداخت مطالبات معوق نیروی کار بنگاه‌های اقتصادی و همچنین تهیه مواد اولیه و نیازهای کارگاهی بیان کرد.
آشتاب تصریح کرد: تسهیلاتی که به بنگاه‌های اقتصادی مشمول کرونا پرداخت شده و هنوز اجازه فعالیت به آن‌ها داده نشده است، استمهال و بانک‌ها باید نسبت به تمدید مهلت پرداخت اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در بخش‌های بیمه‌ای و مالیاتی این استمهال‌ها نیز وجود دارد، افزود: بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده می‌توانند تا پایان آذر ماه سال جاری برای دریافت تسهیلات در سامانه «کارا» ثبت‌نام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از بنگاه‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا را از برنامه‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در کارگروه اقتصادی باید مطرح و بررسی شود.

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار