تمدید ثبت‌ درخواست شناسه تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد از تمدید ثبت‌ درخواست برای دریافت شناسه تدریس اعضای هیات علمی این دانشگاه تا اول مهر خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، علیرضا وحیدی رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد درباره ثبت‌نام اعضای هیات علمی این دانشگاه برای دریافت شناسه تدریس، گفت: ثبت‌نام برای دریافت شناسه تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تا اول مهرتمدید شده است.
وی ادامه داد: حدود 26هزار نفر از اعضای هیات علمی ثابت و 28 هزار نفر از استادان حق‌التدریس در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
وحیدی در زمینه شناسه تدریس اعضای هیات علمی، گفت: شناسه تدریس برای ساماندهی و برنامه‌ریزی دقیق‌تر مجریان گروه‌های آموزشی و معاونان آموزشی و واحدها طراحی شده است و به تسهیل امور استادان تمام‌وقت و پاره‌وقت کمک می‌کند.
رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد افزود: هر عضو هیات علمی که در سامانه ثبت‌نام کند، یک صفحه شخصی دارد که اخبار و اطلاعات در آن صفحه قرار می‌گیرد. در حال حاضر بیش از 90درصد از استادان دانشگاه آزاد برای شناسه تدریس ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از دریافت شناسه تدریس شده است، گفت: هر عضو هیات علمی بلافاصله بعد از ثبت‌نام در سامانه، می‌تواند به صفحه شخصی خود دسترسی داشته باشد و اطلاعات موردنیاز را وارد کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار