تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری و ارشد دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲ بهمن ماه تمدید شد.

به دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و دعوت به مصاحبه شده اند می توانند در رشته / گرایشی که مصاحبه شده اند حداکثر ۲۰ محل دانشگاهی را انتخاب کنند.

هیچ یک از پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد که در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود ثبت نام کرده اند ، مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت نیستند.

داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده اند می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۲۰ رشته/محل را انتخاب کنند.

هیچ یک از پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد که در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود ثبت نام کرده اند مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت نیستند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

با توجه به محدود بودن رشته/محل های ارائه شده لازم است داوطلبان قبل از تهیه کارت اعتباری ثبت نام از ارائه رشته / محل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.

نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار