تمدید فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط بنیاد ملی علم ایران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

 

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، از تمدید مهلت ارسال رساله‌های دکتری برای شرکت در دومین فراخوان حمایتی این صندوق خبر داد.

متقاضیان دریافت این حمایت، باید پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه، طرح‌های خود را در سامانه طرح‌های پژوهشی ثبت کنند. طرح‌ها باید به نام استاد راهنما در سامانه ثبت شود و قبل از ارسال تقاضا از طریق پروفایل استاد راهنما، دانشجو موظف است که پروفایلی به نام خود در سامانه ایجاد کنند.

مبلغ حمایت برای هر رساله تا ۳۰۰میلیون ریال است و در صورتی که نتایج رساله به توسعه فناوری کمک کند، این مبلغ افزایش پیدا می‌کند. این حمایت در سه مرحله به دانشجویان پرداخت می‌کند. همچنین دانشجویان پس از فراغت از تحصیل، در صورت ضرورت ادامه پژوهش و داشتن شرایط براساس ضوابط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران می‌توانند از امتیاز پسادکتری استفاده کنند.

همه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه‌ها کشور می‌توانند تا ۳۱ خرداد به سایت مدیریت پژوهش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوری کشور مراجعه و با اطلاع از شرایط بهره‌مندی از این حمایت ثبت‌نام کنند.

همچنین دستورالعمل نحوه پرداخت حمایت‌ها بعد از اتمام مهلت ارسال آثار از طریق سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (بنیاد ملی علم ایران) اعلام می‌شود.

جهت مشاهده اطلاعیه و ثبت نام اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار