تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی تا 15 تیر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت از تمدید مهلت انتخاب رشته -محل آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا روز سه‌شنبه، 15 تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر حمید اکبری با اعلام این مطلب اظهار کرد: پیرو انتشار اولیه کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1395 و سوالاتی که برای برخی از داوطلبان برخی از مجموعه رشته‌های آزمون پیش آمده بود، با دستور معاون آموزشی وزیر بهداشت، کارگروه ویژه‌ای جهت بررسی این موضوع تشکیل شد و بازنگری مجدد در نحوه‌ اعمال ضرایب و اعلام نتایج به عمل آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق به عمل آمده مشخص شد ضرایب برخی از دروس جابه‌جا اعمال شده بود که خوشبختانه این مورد سریعا اصلاح شد.

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با بیان این‌که کارنامه همه داوطلبان به طور دقیق مورد بازنگری قرار گرفته است، افزود: کارنامه علمی برای تمام داوطلبان آزمون صادر و به همراه تصویر پاسخنامه افراد بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و از این‌رو جای هیچ‌گونه شبهه‌ای برای داوطلبان نخواهد بود.

دکتر اکبری همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی گفت: داوطلبان می‌توانند کارنامه نهایی خود را بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ملاحظه کنند و اطلاعات کامل در خصوص زمان انتخاب رشته محل این داوطلبان نیز در سایت مذکور اعلام شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معاونت آموزشی این وزارتخانه، حقوق تمام داوطلبان را خواستار است و مسلما کوچک‌ترین حقی از هیچ داوطلبی تضییع نخواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار