تمدید مهلت ثبت‌نام ازدواج دانشجویی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تمدید مهلت ثبت‌نام ازدواج دانشجویی

حجت الاسلام و المسلمین خادمی گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۱۴ اسفند تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی/ استقبال بی‌نظیر دانشجویان از طرح همسفر تا بهشتحجت الاسلام و المسلمین محمد خادمی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهلت مجدد ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی کشور اظهار کرد: به دلیل استقبال بسیار خوب دانشجویان و درخواست‌های متعدد افرادی که به هر دلیل نتوانستند در این دوره ثبت نام کنند، همچنین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی کشور تا ۱۴ اسفند تمدید شد.

وی افزود: این فرصت ویژه برای دانشجویانی است که به هر دلیل از ثبت‌نام در این دوره جا مانده‌اند از این رو با توجه به اینکه فرصت محدود است دانشجویان باید در این بازه زمانی یک هفته‌ای ثبت نام خود را انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین خادمی بیان کرد: در مجموع بیش از ۲۵ هزار زوج ثبت‌نام کرده‌اند که از این بین نزدیک به ۲۰ هزار زوج دانشجو امسال ثبت نام کرده و ۶ هزار زوج از سال گذشته باقی مانده بودند؛ این رقم در مقایسه با سال گذشته که تعداد کل افراد ثبت نامی تنها ۱۸ هزار زوج بود، افزایشی قابل توجه داشته است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور اظهار کرد: تاکنون هشت هزار زوج اعزام شده و پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۷ تعداد اعزام دانشجویان به ۱۰ هزار زوج برسد، همچنین در فروردین و اردیبهشت سال ۹۸، پنج هزار زوج اعزام خواهند شد. تعداد ۲۵ کاروان برای امسال در نظر گرفته شد که هر کاروان تا سقف هزار زوج امکان ثبت نام داشت، یعنی در حالت کلی ظرفیت ۲۵ هزار زوج را داشتیم؛ ولی برخی از کاروان‌ها به دلایل مختلف کامل نشد در حالی که ظرفیت فراهم شده است. به طور مثال از یک کاروان با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر تنها ۳۰۰ نفر ثبت‌نام کردند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم زمان‌های دیگری را برای ثبت‌نام مجدد اعلام کنیم تا زوج‌هایی که از ثبت نام در این دوره جا مانده‌اند برای شرکت در این دوره ازدواج دانشجویی اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار