تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه آموزش‌دهندگان سوادآموزی/ ۳۹ هزار نفر نام‌نویسی کردند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تاکنون 39 هزار نفر در سامانه توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی ثبت‌نام شدند.

وی در خصوص زمان و مهلت ثبت نام در این سامانه خاطرنشان کرد: پیش از این مهلت ثبت نام تا امروز 15 اسفند ماه در نظر گرفته شده بود که این زمان تا هفته آینده تمدید شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تصریح کرد: هم‌چنین افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه توانمندسازی آموزش دهندگان شده‌اند می‌توانند تا پایان هفته جاری نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

باقرزاده گفت: مراحل تهیه و ضبط برنامه‌های مربوط به آموزش‌دهنده‌ها در حال اتمام است و از روز 12 فروردین ماه 96 بار گذاری مطالب برای استفاده آموزش دهندگان انجام می‌شود و آموزش دهندگان تا پایان خرداد ماه مهلت خواهند داشت تا مطالب را مطالعه و در آزمون مورد نظر شرکت کنند.

به گزارش فارس، سازمان نهضت سوادآموزی با همکاری جهاد دانشگاهی ضمن آموزش افرادی که در راستای سوادآموزی در کشور فعالیت دارند، در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون، گواهینامه برای آنها صادر می‌کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار