تمدید مهلت ثبت‌نام در سومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تمدید مهلت ثبت‌نام در سومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه

مهلت ثبت‌نام در مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی (3MT) ویژه داوطلبان خوزستان تا پایان آبان‌ماه 97 تمدید شد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، مسابقه دفاع سه دقیقه‌‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی که امسال برای سومین‌بار در 16 استان کشور و با همکاری 21 واحد سازمانی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد، نوعی استندآپ علمی است که با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان امسال برای نخستین‌بار مجری برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات در استان است. بنا به اعلام دبیرخانه مهلت ثبت نام این مسابقات که پیش از این تا 15 آبان‌ماه اعلام شده بود، در راستای تسهیل مشارکت داوطلبان و علاقه‌مندان تا پایان آبان‌ماه تمدید شده است.

فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین که از ابتدای سال 1393 تا پایان شهریورماه 1397 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان مهر 97 به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

واجدان شرایط برای ثبت‌نام باید چکیده و کپی از صفحات اول و دوم پایان‌نامه و یا پروپوزال مصوب با امضای مدیرگروه را حداکثر تا 30 آبان‌ماه به دبیرخانه این مسابقات واقع در دانشگاه شهیدچمران اهواز – سازمان مرکزی – طبقه همکف – معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان – اتاق 29 تحویل دهند و یا به آدرس رایانامه 3MTthesis@gmail.com ارسال کنند؛ آیین‌نامه نحوه برگزاری این مسابقات و ارزیابی دفاع دانشجویان متعاقبا به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار