توانمندسازی مشاغل خانگی و صنایع خرد در ماهشهر

دسته ها: اخبار استان اخبار

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با هدف توانمندسازی مشاغل خانگی، کارگاه‌ها و صنایع خرد ماهشهر، نمایشگاه توانمندسازی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید رضا مرویان حسینی مشاور مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس گفت: صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با هدف توانمندسازی مشاغل خانگی، کارگاه‌ها و صنایع خرد ماهشهر، نمایشگاه توانمندسازی، برگزار می‌کند و از ۵ پروژه خدمات محور که پارسال آغاز شد ۳ پروژه توانمندسازی دانش آموزان، کانون‌های تحکیم و تعالی خانواده و اشتغالزایی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.

او با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دو پروژه در حوزه بهداشت و درمان و ورزش را نیز به سرانجام برسانیم، افزود: امسال ۵ طرح حمایتی خدمات محور با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در جریان خواهند بود؛ این طرح‌ها در قالب توانمندسازی آموزشی دانش آموزان مستعد، حمایت از کارآفرینی و اشتغال، حمایت از استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده، ارائه خدمات درمانی و ورزشی به نوجوانان و جوانان مناطق محروم ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) خواهند بود.

نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیاز‌های مجتمع‌های پتروشیمی ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در صورت مساعد شدن شرایط برای برگزاری و اخذ مجوز‌های لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا، در مصلی نماز جمعه ماهشهر از ساعت ۱۷ الی ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان باشد.

این نمایشگاه توانمندسازی به منظور شناسایی محصولات و خدمات عمومی و تخصصی مورد نیاز شرکت‌های پتروشیمی از واحد‌های تولیدی در ماهشهر، ایجاد و راه‌اندازی مشاغل مستعد و اثر بخش متناسب با شرایط منطقه و تقویت تشکل‌های تولید کنندگان میان دستی و پایین دستی برگزار خواهد شد.

اخبار استان اخبار