توزیع تسهیلات به واحد‌های ایجاد اشتغال پایدار

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توزیع تسهیلات به واحد‌های ایجاد اشتغال پایدار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با تزریق درست منابع مالی به دنبال توزیع عادلانه تسهیلات به واحد‌هایی هستیم که منجر به اشتغال پایدار شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نور محمد پور، مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در دیدار با آیت ا… موسوی جزایری گفت: در حال حاضر نشست‌های کاربردی کمیته‌های فنی طرح‌های اشتغال‌زا به‌صورت جدی در استان فعال است و تاکنون مصوبات و تصمیم‌های کارگروه اشتغال و کمیته‌های فنی طرح‌های اشتغال‌زا در تحرک واحدهای نیمه فعال و مشکل‌دار اثرگذار بوده است.

وی بیان داشت: طرح اشتغال فراگیر و مشاغل روستایی به‌عنوان طرح‌های مهم دولت در سال جاری است و با نشست‌های کارشناسی از پول پاشی و هدر رفت منابع جلوگیری شده و با تزریق درست منابع مالی به دنبال توزیع عادلانه تسهیلات به واحدهایی هستیم که منجر به اشتغال پایدار شوند.

امام‌جمعه اهواز نیز تأکید کرد: اغلب مردم شناخت کافی از طرح‌های در دست دولت ندارند؛ بنابراین بااطلاع رسانی مناسب؛ لازم است مردم را نسبت به حضور در سرمایه‌گذاری اقتصادی تشویق کرد مردم باید آثار نشست‌ها و زحمات مسئولان را بر روی سفره خود ببینند.

آیت ا… موسوی جزایری گفت: ایجاد اعتماد برای خرید و استفاده از کالای ایرانی در بین مردم از وظایف مهم مسئولان است و استفاده از کالای ساخت کارگران ایرانی باید به فرهنگ و ارزش تبدیل شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار