توزیع کارت آزمون تصدی منصب قضا از امروز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توزیع کارت آزمون تصدی منصب قضا از امروز

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای، زمان توزیع کارت آزمون منصب قضا را از فردا ۲۵ بهمن اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدین وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۱۱/۲۷ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهار شنبه ۹۶/۱۱/۲۵ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد، شماره ملی وشماره سریال کارت اعتباری نسبت به پرینت آن اقدام کنند، بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه کند.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج درکارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند لازم است در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۶ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۱۶۰-۰۲۶ تماس حاصل فرمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار