توسعه نهادهای کارآفرینی در دستور کار وزارت کار

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توسعه نهادهای کارآفرینی در دستور کار وزارت کار

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی گفت : توسعه نهادهای کارآفرینی یکی از طرح های وزارت کار در گسترش و تقویت کارآفرینی در سال جاری به شمار می رود.

عیسی منصوری در گفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره توسعه نهادهای کارآفرینی گفت: مراکز خدمات مشاوره کارآفرینی را نیز با هدف توسعه نهادهای کارافرینی در سراسر کشور راه اندازی کرده ایم و اکنون کوشش داریم از ظرفیت این مراکز برای اکوسیستم کارافرینی استفاده کنیم .

وی تاکید کرد : از ابتدای سال جاری چند طرح اصلی درحوزه توسعه کارآفرینی آغاز کرده ایم . هماهنگی افراد در مراکز خدمات مشاوره و کارآفرینی برای آموزش و مشارکت در طرح ها ازجمله برنامه های معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال به شمار می رود.

منصوری اظهار کرد : طرح های ارائه تسهیلات برای اشتغال فراگیر و روستایی ظرفیتی برای کمک به سرمایه گذاری است و انتظار داریم مشاوره های پیش و پس از اجرا و در هنگام پیاده سازی طرح ها از سوی مراکزمشاوره اطلاع رسانی و کارافرینی انجام شود.

منصوری افزود : در مباحث مربوط به ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی خدمات مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی کمک می کند که بازار خارج از عرف در مناطق تشکیل نشود و در سرمایه گذاری ها از افراد متخصص استفاده شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار