توضیحاتی درباره قطعی برق و شرایط امروز اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اعلام رفع مشکل قطع برق در برخی مناطق اهواز که در پی گرد و غبار و رطوبت ایجاد شده بود، گفت:‌ برای بعد از ظهر امروز تا فردا گرد و غبار پیش‌بینی شده که بر مبنای گزارش‌های هواشناسی، تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

هاشم بالدی اظهار کرد: ‌اول صبح امروز (13 بهمن ماه) طبق گزارش شرکت توزیع برق اهواز، قطعی برق در چندین منطقه شهر اهواز اعلام شد. دلیل قطعی برق مشکلات گرد و غبار و رطوبت ایستگاه‌های برق‌رسانی عنوان شده که در نهایت دلیل اصلی باید از سوی شرکت توزیع برق اعلام شود.

وی افزود: در این شرایط به دلیل این‌که برخی مدارس شهر اهواز صبح امروز فاقد برق بودند، برای رفاه حال دانش‌آموزان با هماهنگی‌های انجام شده با آموزش و پرورش، مدارسی که دارای مشکل بودند تعطیل اعلام شدند. این موضوع به آموزش و پرورش اعلام شد و به شرکت توزیع برق هم اعلام کردیم که اطلاع‌رسانی را انجام دهد.

بالدی ادامه داد: اکنون طبق گزارش‌های رسیده،‌ وضعیت در شهر اهواز عادی است؛ نوبت بعد از ظهر مدارس اهواز برقرار است و کلیه کلاس‌ها در نوبت بعد از ظهر تشکیل شده‌اند.

وی با اشاره به اعلام قطعی گاز در برخی مناطق اهواز نیز گفت:‌ قطعی گاز به ما گزارش نشده است و اگر قطعی در برخی مناطق بوده، ‌به صورت جزیی و نه به شکل وسیع بوده است که ممکن است به دلیل انجام تعمیرات باشد ولی قطعی گاز به صورت خاص و حاد دراهواز گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیش‌بینی وقوع گرد و غباراز عصر امروز اظهار کرد:‌ امروز اطلاعیه‌ای از سوی اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر وقوع گرد و غبار از بعد از ظهر امروز به دست ما رسیده است که بنا بر این اطلاعیه تا فردا (پنجشنبه) نیز این گرد و غبار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌ها و همچنین این‌که کانون این گرد و غبار خارجی است، غلظت گرد و غبار امروز به حدی نیست که مسبب مشکلاتی شود. با این وجود هماهنگی‌های لازم با اداره‌کل هواشناسی انجام شده تا گزارش‌های دقیق را در ساعات آینده اعلام کنند تا تصمیمات بعدی اتخاذ شود.

اخبار استان اخبار