توضیح رئیس سازمان سنجش درباره انهدام باند فروش سؤالات کنکور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره مطلبی که فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در زمینه انهدام یک باند بزرگ که قصد فروش سؤالات کنکور را داشته اند، توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مطلبی که سردار حسین رحیمی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه در صحن شورای شهر تهران در زمینه کنکور مطرح کرده است، گفت: سازمان سنجش از مسئولان نیروی انتظامی به دلیل زحمات زیادی که در تامین امنیت کنکور می کشند، تشکر می کند.

وی افزود: اما انتظار این است که در مصاحبه ها و جلسات طوری اطلاع رسانی شود که باعث ایجاد شبهه و بدبینی مردم نسبت به یک پروسه ملی همچون کنکور نشود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: مطلب سردار رحیمی درباره انهدام یک باند بزرگ که قصد فروش سؤالات کنکور را داشته اند، مربوط به شهرستان روانسر بوده که با همکاری وزارت اطلاعات رئیس اداره آموزش پرورش آن شهرستان قبل از هر گونه اقدامی شناسایی و توسط زحمتکشان پلیس امنیت دستگیر شد. پرونده قضایی این فرد در تهران تشکیل شده است که به نظر می رسد به همین دلیل اطلاع رسانی از سوی فرمانده انتظامی تهران صورت گرفته است.

خدایی تاکید کرد: اصولا تحت هیچ عنوانی نه سئوالی لو رفته و نه فروش سئوالی رخ داده و نه مسئول به آن ترتیبی که گفته شده است در این زمینه دستگیر شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار