توضیح رئیس سازمان سنجش پیرامون اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توضیح رئیس سازمان سنجش پیرامون اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد اواخر شهریورماه منتشر می‌شود و تغییری در زمان اعلام نتیجه رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی سایت‌ها در خبری غیررسمی از سازمان سنجش اعلام کردند که ممکن است تغییری در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد صورت گیرد، در این زمینه با ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت‌وگو کردیم.

خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: آزمون کارشناسی ارشد امسال به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشورمان با تأخیر در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار شد.

وی افزود: پیش از این نیز اعلام کردیم نتایج اولیه آزمون اواسط نیمه دوم تیرماه اعلام و بلافاصله پس از آن کار انتخاب رشته آغاز می‌شود و براین اساس نتایج نهایی اواخر شهریور ماه  اعلام می‌شود.

خدایی اظهار داشت: هیچ تغییری در زمان اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد رخ نداده و نتایج در همان زمان اعلام شده قبلی منتشر می‌شود.

شایان ذکر است، ظرفیت پذیرش داوطلبان در این دوره ۱۶۰ هزار نفر است که با احتساب پذیرش داوطلبان استعداد درخشان ۱۹۰ هزار نفر می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار