توضیح معاون آموزشی دانشگاه چمران درباره اختلال در انتخاب واحد دانشجویان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص اشکال پیش‌آمده در انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه، گفت: دانشجویانی که به‌دلیل مشکلات موجود در سامانه آموزشی موفق به انتخاب واحد نشده‌اند، می‌توانند روز شنبه (9 بهمن‌ماه) انتخاب واحد خود را انجام دهند؛ هزینه اخذشده از دانشجویان روزانه نیز به ‌آن‌ها بازگردانده می‌شود.

دکتر عبداله پارسا با اشاره به مشکلات ایجادشده در سامانه آموزشی این دانشگاه حین انتخاب واحد دانشجویان، اظهار کرد: در روند انتخاب واحد دانشجویان 2 مشکل ایجاد شده بود که یکی مشکلات نرم‌افزاری سامانه سما بود و این مشکل از سوی شرکتی که سامانه آموزشی دانشگاه را طراحی کرده است، روز گذشته رفع شد.

وی ادامه داد: مشکل دیگر مربوط به بانک‌ها بود؛ چراکه در زمان انتخاب واحد در حال به‌روز رسانی سیستم‌های مالی خود بودند که این مسأله از اختیار دانشگاه خارج بود و موجب بروز اختلالاتی در سیستم پرداخت شهریه دانشجویان شد؛ به‌طوری‌که برخی از دانشجویان روزانه نیز برای انتخاب واحد خود ناگزیر به پرداخت هزینه شدند که تعداد این دانشجویان اندک است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: هزینه پرداخت‌شده توسط دانشجویان روزانه به آن‌ها بازگردانده خواهد شد؛ البته بازگرداندن این پول‌ها مدتی زمان می‌برد. همچنین دانشجویانی که به‌دلیل مشکلات موجود موفق به انتخاب واحد نشده‌اند، می‌توانند روز شنبه (9 بهمن‌ماه) اقدام به انتخاب واحد کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار