تپه‌های حصیر آباد سبز می‌شوند

دسته ها: اخبار

جمشید سلحشور، احمد باورساد و علی ناصری رییس و اعضای کمیسیون عمران و معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز به همراه محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری، شهنی سرپرست منطقه هفت و فرزین حاتمی کاکش از پروژه های عمرانی منطقه هفت و  تپه های حصیرآباد بازدید کردند.

در این مراسم سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: از آنجایی‌که شهردار اهواز و اعضای شورای شهر توجه و رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده اند، در همین راستا از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه هفت بویژه تپه های حصیر آباد بازدید کردیم که با اجرای پروژه هایی مانند توسعه فضای سبز می‌توانیم به توسعه مناطق حصیرآباد و آل صافی کمک کنیم.

محمد صفری از اجرای پروژه تپه های سبز در حصیر آباد خبر داد و افزود: با ایجاد فضای سبز در سطح این تپه ها و کاشت اصولی و ترتیبی درختان در سطوح شیب دار و استفاده از سیستم آبیاری قطره ای، می توان تپه های حصیرآباد را سبز کرد و از این پتانسیل برای بهبود فضاهای گردشگری و توریستی استفاده کرد.

در این بازدید همچنین جمشید سلحشور رییس کمیسیون عمران و شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: از آنجایی‌که اهواز در جلگه خوزستان قرار گرفته و تپه های حصیرآباد تنها نقطه مرتفع  اهواز در دل مناطق کم برخوردار و قدیمی مانند کوی آل صافی و حصیرآباد واقع شده، دارای ویژگی های بسیاری در حوزه گردشگری و ارتقاء سلامت شهروندان و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی و ارتقاء امنیت اجتماعی در این منطقه است.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه های مهم در این مناطق با توجه به پایین بودن سرانه های فضای سبز ، خدماتی، بافت متراکم و معابر باریک و فشرده، نیازمند اعتبارات مالی است. و با ایجاد چنین پروژه هایی می توان محیط شهری سالم پایدار با قابلیت برجسته سکونتی برای شهروندان و ساکنان این مناطق ایجاد کرد.

اخبار