تکذیب خبر استخدام نیروی انسانی غیربومی در پروژه هایکو پتروشیمی کارون

دسته ها: اخبار استان اخبار

روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استخدام نیروی انسانی غیربومی در پروژه هایکو این شرکت را تکذیب کرد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون با صدور اطلاعیه‌ای خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استخدام نیروی انسانی غیربومی در پروژه هایکو این شرکت را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با عنایت به انتشار و انعکاس خبری تحت عنوان «استخدام نیرو‌های انسانی غیربومی در پروژه هایکو» شرکت پتروشیمی کارون طی روز‌های گذشته، روابط عمومی این شرکت خبر انتشار یافته در این زمینه را از اساس تکذیب کرده و به استحضار می‌رساند از ۲۴ شهریور ماه تاکنون ۱۱۵ نفر در عملیات اجرایی این پروژه در حال کار بوده که بیشتر از ۸۰ درصد از این نیرو‌ها بومی منطقه هستند، ضمن اینکه سایر نیرو‌های در حال کار در این پروژه از نیرو‌های تخصصی هستند که بیش از ۱۶ سال سابقه خدمت‌رسانی به مردم در این منطقه را دارند.

در همین رابطه، نمایندگان و بازرسانی از سوی حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی دیروز در پتروشیمی کارون حاضر شده و همه اسناد و مدارک نیرو‌های در حال کار در طرح هایکو را بررسی کردند که طی این بررسی‌ها مشخص شد که هیچ تخلفی از سوی شرکت پتروشیمی کارون رخ نداده و همه کارکنان این پروژه براساس قوانین و ضوابط اداره کار سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استخدام شده‌اند.

لذا خبر فوق با هدف تشویش اذهان عمومی مردم شهرستان بندرماهشهر به‌ویژه جوانان آن، ایجاد اختلال در ایفای وظیفه‌ شرکت و همچنین نادیده گرفتن تعهد و تلاش کارکنان این مجتمع انتشار یافته و خارج از اصول اخلاقی و ارزش‌های انسانی است و تأکید همیشگی مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون تلاش به بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و امکانات منطقه در پروژه‌ها بوده است.

یقین داریم بسیاری از رسانه‌های اخلاق مدار و حرفه‌ای منطقه، مسئولان و آحاد جامعه را در جهت تقویت آرامش و تمرکز، یاری داده تا بتوانیم خدمت‌رسان شایسته‌ای برای مردم باشیم، ضمن اینکه روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون به‌ عنوان پل ارتباطی این شرکت با مردم و رسانه ها، براساس رسالت و جایگاه حرفه‌ای خود، همواره آماده پاسخگویی به مردم، مسئولان و رسانه‌ها است.

اخبار استان اخبار