تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در دوره های کاردانی و کارشناسی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از تکمیل ظرفیت مجدد دوره های کاردانی و کارشناسی مهر ۹۸ بمهن ماه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از زمان ثبت نام (غیرحضوری) پذیرفته‌شدگان مرحله «تکمیل ظرفیت مجدد» دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه ۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه، تا ۲۲ فروردین ماه ۹۹ خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در این خصوص گفت: با توجه به اعلام نتایج قطعی پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت مجدد» دوره‌های کاردانی حرفه‌ای، کاردانی فنی، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی در بهمن‌ماه سال ۹۸، پذیرفته‌شدگان دوره‌های مذکور می‌بایست با توجه به راهنمای ثبت شده در سامانه جامع آموزشی هم آوا نسبت به بارگذاری مدارک (به صورت غیرحضوری) در سامانه مذکور اقدام کنند و اطلاع‌رسانی در این خصوص به عهده مراکز آموزشی می‌باشد.

وی افزود: این دسته از پذیرفته‌شدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره‌های کاردانی از روز دوشنبه مورخ ۲۶ اسفندماه و در دوره‌های کارشناسی از روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ اسفندماه سالجاری، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ فرودین‌ماه سال ۱۳۹۹ می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

محمدزاده بیان کرد: زمانبندی سایر فرآیندهای مربوط از قبیل ثبت‌نام، انتخاب واحد و ثبت مغایرت (اعم از موثر و غیر موثر) که می‌بایست توسط واحدهای استانی، مراکز آموزشی و پذیرفته‌شدگان به صورت حضوری انجام پذیرد، در سال ۱۳۹۹ متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار