تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: در برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، تصمیم‌های شورای سنجش و پذیرش برای ما الزام آور است.

احمد حیدری سخنگو و معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات دانشگاه آزاد برای برگزاری تکمیل ظرفیت دوره های دکتری در این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه صندلی خالی و ظرفیت خوبی دارد، علاقه مند هستیم تکمیل ظرفیت داشته باشیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در برگزاری تکمیل ظرفیت، تصمیمات شورای سنجش و پذیرش برای ما الزام آور است، افزود: امیدواریم همان طور که برای کارشناسی ارشد امسال مجوز برگزاری دوره های تکمیل ظرفیت در رشته های پزشکی به دانشگاه آزاد داده شد، در دوره های دکتری هم باید مجوز تکمیل ظرفیت داده شود تا مشتاقان تحصیل در رشته های پزشکی از ظرفیت موجود استفاده کرده و به تحصیل بپردازند.

بر اساس مصوبه هفتمین جلسه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ و دوازدهمین جلسه اول فروردین ۱۳۹۸ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون دکتری وجود ندارد و طی سال های اخیر تکمیل ظرفیت دکتری برگزار نشده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار