ثبت‌نام بیش از 800 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری/آخرین مهلت 22 مهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام بیش از 800 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری/آخرین مهلت 22 مهر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت‌های جدید آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 از دیروز آغاز شده و تا 22 مهرماه ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبراظهار کرد: داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند می‌توانند در فرصت تعیین شده برای انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش جمعا 1835 نفر در 895 کد رشته‌محل است و داوطلبان با توجه به مندرجات کارنامه خود و دفترچه‌های راهنما می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به انتخاب حداکثر 15 کد رشته‌محل از میان کد رشته‌محل های رشته امتحانی خود اقدام کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که قبلا پذیرفته شده بودند نیز می‌توانند برای انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند. اما اگر در ردیف نهایی قبول شدگان تکمیل ظرفیت قرار گرفتند، قبولی قبلی آن‌ها لغو می‌شود. هم‌چنین داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت شرکت می‌کنند علاوه بر اینکه حضور آن‌ها در جلسه آزمون الزامی است باید حداکثر تا 30 بهمن ماه 96 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان برای شرکت در مصاحبه در روز دوشنبه 15 آبان ماه جاری روی سایت قرار خواهد گرفت تا طبق برنامه زمانی تعیین شده از سوی دانشگاه‌ها برای مصاحبه و سایر مراحل گزینش به دانشگاه‌های معرفی شده مراجعه کنند.

توکلی در پایان افزود: تا ساعت 9 صبح امروز تعداد 8560 نفر برای تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کرده‌اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار