ثبت‌نام وام ضروری دانشجویان دکتری از اول مرداد و مرحله دوم از مهرماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام وام ضروری دانشجویان دکتری از امروز و مرحله دوم از مهرماه
مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: صندوق رفاه دانشجویان از اول مرداد وام ضروری سه میلیون تومانی به دانشجویان مشغول دکترا پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا ذوالفقار یزدان مهر روز یک شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت تقاضای این وام از اول مرداد 96 به مدت 15 روز امکان پذیر خواهد بود.
وی تصریح کرد: این وام صرفا به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی قابل پرداخت است.
او ادامه داد: مبلغ وام ضروری ویژه دکترا 3 میلیون تومان است و دانشجویان واجد شرایط فقط یک بار در طول دوره دکتری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان به نقل از یزدان مهر اعلام کرد: این وام پس از تائید معاونت دانشجویی دانشگاه مربوطه و ارسال لیست دانشجویان به صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت خواهد شد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویانی که نتوانند در این مدت 15 روزه ثبت نام کنند از ابتدای مهرماه مجددا فرصت ثبت نام برای دریافت این وام را دارند.
یزدان مهر به وام ویژه دکتری اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام برای دریافت وام ویژه دکتری که از 13 خرداد شروع شده بود با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده 25 تیر ماه جاری پایان یافت.
مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از 12 میلیارد تومان وام ویژه دکتری تاکنون به بیش از هفت هزار دانشجو خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام متقاضیان وام مذکور از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار