ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین دانشجویان خوزستانی از 10 مهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین دانشجویان خوزستانی از 10 مهر

ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین ویژه دانشجویان از 10 مهر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، ثبت‌نام پیاده‌روی دانشجویی برای اربعین سال 97، دهم مهر شروع می‌شود و دانشجویان می‌توانند به پایگاه ستاد ملی اربعین دانشجویی به نشانی sagha-noor.ir مراجعه کنند.

بهمن شهریاری گفت: دانشجویانی که از طریق بسیج دانشجویی در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند نیز پس از تایید نهاد رهبری دانشگاه، بدون قرار دادن وثیقه می‌توانند از کشور خارج شوند.

او گفت: دانشجویان مشمول خدمت سربازی به شرط معرفی به سازمان نظام وظیفه و مراجعه به دفاتر پلیس 10+ و ارائه سه میلیون تومان وثیقه می توانند مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان افزود: در مرزهای چذابه و شلمچه مراکزی را در قالب سفیران اربعین در نظر گرفته است که ظرفیت آن ها حدود 500 تا 600 نفر است، در این مراکز به دانشجویان سراسر کشور که مشکل خروج از کشور دارند، کمک می‌شود تا بتوانند به صورت قانونی از مرز خارج شوند.

شهریاری تاکید کرد: متقاضیان ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین که سال گذشته از کشور خارج شده‌اند و بازگشت خود را اعلام نکرده‌اند، باید هر چه سریعتر به پایگاه بسیج دانشجویی مراجعه و بازگشت به کشور را اعلام کنند؛ در غیر اینصورت ممنوع‌ الخروج می‌شوند و از نظر سازمان نظام وظیفه، تخلف محسوب می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار