ثبت‌نام ۷۰ درصد مشمولان عودت وجوه ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: تاکنون ۷۰ درصد مشمولان عودت وجوه ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در سامانه ثبت‌نام کردند و احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام هم هست.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتبی علوی‌فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: 70 درصد مشمولان عودت وجوه ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در سامانه ثبت‌نام کردند و 30 درصد نیز به علت کامل نبودن اطلاعات بانکی هنوز جزء ثبت‌نامی‌ها به شمار نمی‌روند و مهلت ثبت نام در این مرحله نیز تا پایان فردا سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه است ولی ممکن است زمان ثبت‌نام برای عودت وجوه داوطلبان تا شنبه نهم بهمن‌ماه تمدید شود.
وی افزود: در حال حاضر ثبت نام برای عودت وجوه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد انجام می‌شود و آن دسته از داوطلبانی که در مرحله قبل نسبت به ثبت نام خود در سامانه عودت وجوه اقدام و بدلیل ثبت نادرست اطلاعات، موفق به دریافت وجه کارت اعتباری ثبت نام خود نشده‌اند و داوطلبانی که در مرحله قبل موفق به ثبت اطلاعات خود نشده‌اند، می‌توانند برای ثبت اطلاعات حساب خود به سامانه www.azmoon.org مراجعه کنند.
علوی‌فاضل گفت: داوطلبان لازم است با شناسه ثبت نام و رمزی که در اختیار دارند با مراجعه به سامانه فوق نسبت به ثبت اطلاعات حساب خود اقدام کنند، اطلاعات حساب شامل نام و نام خانوادگی، صاحب حساب و شماره شبای حساب لازم است به نام شخص داوطلب آزمون باشد.
سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: داوطلبان لازم است در وارد کردن شماره شبای حساب خود دقت کنند زیرا در صورت عدم ثبت اطلاعات صحیح امکان عودت وجه ثبت نام وجود ندارد و از آنجایی که برای هر کارت اعتباری خریداری شده تنها یکبار امکان ثبت نام وجود دارد، لازم است داوطلبان در وارد کردن اطلاعات دقت کنند زیرا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود ندارد.
وی افزود: تاکنون وجه ثبت‌نامی 30 هزار نفر از داوطلبان عودت داده شده است و پرداخت وجه برای 6 تا 7 هزار نفر باقی مانده است.
علوی‌فاضل ادامه داد: اسامی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت تحصیلات تکمیلی تا پایان این هفته است و پذیرفته‌شدگان از شنبه می‌توانند برای ثبت‌نام به واحدهای مورد قبولی مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار