ثبت‌نام 4هزار و 650 نفر برای دریافت وام دکترا در سامانه صندوق رفاه دانشجویان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام 4هزار و 650 نفر برای دریافت وام دکترا در سامانه صندوق رفاه دانشجویان

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه به استقبال خوب دانشجویان از طرح جدید وام ویژه دکترا اشاره کرد و گفت: درحالیکه هنوز 17 روز تا پایان ثبت‌نام این وام فرصت باقی است بالغ بر 4هزار و 650 نفر در سامانه صندوق ثبت نام کرده‌اند.

فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به استقبال خوب دانشجویان از طرح جدید وام ویژه دکترا اشاره کرد و اظهار داشت: درحالیکه هنوز 17 روز تا پایان ثبت نام این وام فرصت باقی است استقبال خوبی از ثبت نام وام دکترا بعمل آمده و بالغ بر 4هزار 650 نفر در سامانه صندوق ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده و پیرو ارسال بخشنامه به دانشگاهها درخصوص پرداخت وام ویژه دکترا، بیش از 2 هزار و 800 نفر با مراجعه به سایت صندوق و یا اداره رفاه دانشگاهها نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند.

سجادی به استقبال خوب دانشجویان از این طرح اشاره کرد و افزود: در حالیکه هنوز 17روز فرصت ثبت نام برای دانشجویان باقی است ولی استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان به اعتراض برخی دانشجویان در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: این دانشجویان خواهان حقوق ماهانه از دولت هستند و پرداخت وام را از طریق صندوق کافی نمی‌دانند.

سجادی تصریح کرد: ثبت نام وام ویژه دکترا تا 15 تیر ماه ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق جهت ثبت تقاضای وام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی که با بانک توسعه تعاون بعمل آمده پس از اتمام روند ثبت نام با حضور نماینده آن بانک در دانشگاهها نسبت به تکمیل پرونده و اقدامات بعدی جهت پرداخت بعمل خواهد آمد.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه در پایان گفت: بر اساس گزارشات رسیده در چند دانشگاه کشور جلساتی در خصوص کلیات تفاهم‌نامه و نحوه اجرای آن با بانک توسعه تعاون تشکیل شده که انشاالله با دقت و سرعت بعد از اتمام زمان ثبت نام وام به دانشجویان پرداخت شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار