ثبت اطلاعات معاف از رزم روی کارت پایان خدمت/ امکان استفاده همزمان از کسری بسیج و ایثارگری

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

ثبت اطلاعات معاف از رزم روی کارت پایان خدمت/ امکان استفاده همزمان از کسری بسیج و ایثارگری

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از ثبت اطلاعات پزشکی معاف از رزم‌ها روی کارت‌های پایان خدمت خبر داد.
سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با ثبت نشدن کسری 9 روزه مشمولان غایب اظهار کرد: مشمولان غایب متولد 72 و قبل از آن که از 19 آذر 96 اعزام شده‌اند، می‌توانند در ماه 9 روز کسری خدمت بگیرند.

وی در ادامه افزود: با ابلاغ مقررات جدید سامانه وظیفه مبنی بر ثبت 12 روز کسری برای سربازان در حال خدمت،گرفتن کسری 9 روز در ماه به مشکل برخورده و در حال حاضر امکان ثبت در سامانه وجود ندارد. متقاضیان تا برطرف شدن مشکل سامانه وظیفه عمومی برای ثبت کسری مراجعه نکنند.

سردار کمالی در پاسخ به این سوال که آیا سربازان مشمولی که همزمان دارای کسری ایثارگری و دارای کسری بسیج فعال هستند، می‌توانند از هر دو مورد استفاده کنند، گفت: این دسته از افراد از هر دو گزینه می‌توانند استفاده کنند.

همچنین وی با اشاره به افرادی که نگران ثبت اطلاعات معافیت از رزم در کارت پایان خدمت هستند، بیان کرد: این افراد بدانند که که در تراشه کارت تمام اطلاعات ذکر می‌شود. ضمن اینکه قرار است روی کارت نیز این اطلاعات به ثبت برسد تا برای استعلام جاهای دیگرمشخص و قابل استفاده باشد.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار