ثبت نام بورسیه هیات علمی دانشجویان دکتری علوم پزشکی

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام بهبهان استخدام شهرستان استخدام آبادان استخدام دزفول استخدام شوشتر

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

ثبت نام در چهارمین فراخوان جذب بورسیه داخل دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد.

مهلت ثبت‌نام چهارمین دوره فراخوان جذب بورسیه داخل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۶ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این فراخوان به منظور جذب ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر از دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) در هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی به شکل بورسیه اعلام شده است.

دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی که شرایط لازم را دارند می توانند از امروز ۲۳ مرداد با ورود به سایت مرکز جذب هیات علمی وزارت بهداشت بر اساس اعلام نیاز دانشگاه ها، در این فراخوان ثبت نام کنند.

جذب هیات علمی به صورت بورسیه در چهارمین دوره فراخوان جذب دانشجویان دکتری در هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز و مأموریت های واسپاری شده به دانشگاههای مناطق آمایشی کشور انجام می گیرد.

شرایط عمومی : شامل اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزایی، عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان و تایید صلاحیت های داوطلبان درشورای بورس و هیأت های اجرایی جذب دانشگاهها، هیأت مرکزی جذب و شورای اجرایی بورس وزارت بهداشت طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

شرط اختصاصی : شرکت داوطلبان پذیرش متقاضی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) در رشته های مورد نیاز علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی (صرفاً رشته های جامعه نگر، مواد دندانی) و تمامی رشته های تخصصی داروسازی است. متقاضیان باید در آزمون سراسری دکتری تخصصی پذیرفته شده باشند.

در خصوص رزمندگان، جانبازان، همسران و فرزندان جانباران بالای ۵۰ درصد ، آزادگان ، فرزندان و همسران شهدا بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی عمل خواهد شد.

حداکثر سن برای داوطلبین جهت استفاده از بورس داخل ۳۵ سال است.

به سقف سنی ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد، فرزندان شهدا و آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت، همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد حداکثر تا ۵ سال افزوده خواهد شد.

در خصوص داوطلبانی که از توانایی علمی خاص برخوردار هستند با درخواست دانشگاه و تأیید شورای اجرایی بورس وزارت متبوع، شرط سنی تا سقف ۴۰ سال قابل افزایش خواهد بود.

تمامی دانشجویان دکتری پس از گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی می توانند در فراخوان شرکت کنند و تا پایان نیمسال ششم این امکان برای همه متقاضیان شرکت در فراخوان وجود دارد.

عنوان رشته متقاضی باید با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقاً مطابقت داشته و پذیرش موارد مشابه ممنوع است.

دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های حضوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و موسسات تابعه در اولویت پذیرش و جذب هستند.

برای مستخدمین کشوری (کارمند رسمی و پیمانی وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی و هر سازمان دولتی دیگر) در صورت پذیرفته شدن در فراخوان بورس، صدور حکم بورسیه مشروط به ارائه استعفای پذیرفته شده به دانشگاه مربوطه است.

متقاضیانی که قبلاً تعهد خاص به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات تابعه سپرده اند می توانند فقط در فراخوان بورس همان دانشگاه شرکت کنند. این متقاضیان در صورت موافقت دانشگاه محل تعهد خاص می توانند در فراخوان سایر دانشگاهها نیز شرکت کنند.

شرط معدل مقاطع تحصیلی قبلی متقاضیان برای شرکت در فراخوان در دوره کارشناسی ارشد حداقل ۱۶ و برای دوره دکتری حرفه ای حداقل ۱۵ است.

در هر دانشگاه / دانشکده در شرایط مساوی، اولویت استفاده از تسهیلات بورس با متقاضیان بومی و نخبگان و استعدادهای درخشان بر اساس آیین نامه است. متقاضیان بورس مجاز به انتخاب یک دانشگاه خواهند بود.

چنانچه در هر یک ازمراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و در صورت صدور حکم بورسیه، حکم صادره لغو و بلا اثر می شود.

جدول اعلام نیاز دانشگاه های علوم پزشکی برای بورسیه دانشجویان دکتری علوم پزشکی در سایت مرکز جذب هیات علمی وزارت بهداشت اعلام شده است.

جدول اعلام نیاز چهارمین دوره فراخوان جذب بورسیه داخل دانشگاه‌های علوم پزشکی

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام بهبهان استخدام شهرستان استخدام آبادان استخدام دزفول استخدام شوشتر

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.