ثبت نام بیش از 24 هزار داوطلب در آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آزمون استخدامی برای 12 دستگاه‌های اجرایی کشور که از روز دوشنبه 28 تیر آغاز شده فردا یکشنبه 3 مرداد 95 پایان می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 2 مرداد تعداد 24 هزار و 422 داوطلب برای شرکت در سومین آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی ثبت نام کرده‌اند.

توکلی افزود: به کلیه متقاضیان توصیه می شود حداکثر تا پایان یکشنبه 3 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش ضمن مطالعه دقیق دفترچه و اطلاعیه منتشره این سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اطلاعیه سازمان مورخ 28 تیر 95 در خصوص ثبت نام از داوطلبان متقاضی استخدام نیروی انسانی برای 68 دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 2 مرداد 4 هزار و 356 داوطلب برای شرکت در این آزمون استخدامی ثبت نام کرده‌اند.

توکلی اظهار داشت: به کلیه داوطلبانی که ثبت نام نکردند توصیه می شود حداکثر تا پایان روز چهارشنبه 6 مرداد 95 به سایت سازمان مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام در 68 دانشگاه از مجموع دانشگاه های علوم پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده سومین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرای سال 95 برای 12 دستگاه و 68 دانشگاه از مجموع دانشگاه‌های علوم پزشکی جمعه 19 شهریور 95 برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار