ثبت نام بیماران دیابتی خوزستان در رشته های ورزشی تا پایان مرداد

دسته ها: اخبار استان اخبار

ثبت نام بیماران دیابتی خوزستان در رشته های ورزشی تا پایان مرداد

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان گفت: بیماران دیابتی خوزستان می توانند تا پایان مرداد ماه با مراجعه به دفتر انجمن در رشته های ورزشی مختلف ثبت نام کنند.

رضا نظریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انجمن دیابت خوزستان به عنوان گسترده ترین شعبه دیابت با وجود فعالیت های آموزش و پیشگیری نسبت به ارائه تسهیلات و خدمات درمانی و غیردرمانی هم اقدام می کند؛ بنابراین بر اساس فراخوان از بیماران دیابتی در رشته های ورزشی مورد تأیید فدراسیون بیماری های خاص و صعب العلاج هم اکنون فعالیت در رشته های ورزشی تنیس روی میز، دارت، شطرنج، شنا و دوومیدانی در دو گروه زنان و مردان با حضور مربیان مرد و زن در سالن های ورزشی برای بیماران دیابتی فراهم شده است.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان تصریح کرد: بیماران دیابتی تا پایان مرداد ماه سال جاری می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی انجمن دیابت و ثبت نام از خدمات ورزشی رایگان علاوه بر کلانشهر اهواز در اکثر شهرهای استان خوزستان از خدمات و امکانات ورزشی رایگان بهره مند شوند.

نظریان ادامه داد: خدمات انجمن دیابت خوزستان منوط به داشتن کارت های شناسایی جدید مبنی بر تأیید مبتلا بودن و با مدت اعتبار معینی هست که در پشت کار قید شده است.

اخبار استان اخبار