ثبت نام تكميل ظرفيت دوره‌هاي كارداني دانشگاه جامع علمي كاربردي

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام تكميل ظرفيت دوره‌هاي كارداني دانشگاه جامع علمي كاربردي

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تكميل ظرفيت پذيرش دوره‌هاي كارداني فني و كارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي – كاربردي مهر ماه سال 1397

با توجه به درخواست دانشگاه جامع علمي – كاربردي مبني بر تكميل ظرفيت پذيرش برخي از رشته‌هاي تحصيلي در پذيرش دوره‌هاي كارداني فني و كارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي مهر ماه سال 1397، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقمند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي مراكز و واحدهاي آموزشي دانشگاه فوق (اعم از داوطلباني كه در پذيرش دوره مذكورثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) مي‌رساند كه براي ثبت‌نام در رشته‌هاي تحصيلي متناسب با مدرك ديپلم خود مي‌توانند با مراجعه به لينك جستجوي عنوان مراكز و واحدهاي آموزشي تحت پوشش دانشگاه جامع علمي‌–‌كاربردي و كدرشته مندرج در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان و همچنين پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع‌ علمي ‌– ‌كاربردي به نشاني www.edu.uast.ac.ir از رشته‌هاي پذيرنده دانشجو در اين مرحله اطلاع حاصل نموده و با همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد مربوط از تاريخ 97/07/30 لغايت 97/08/15 به مراكز و واحدهاي آموزشي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

1-كليه متقاضيان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ 97/06/31 داراي مدرك ديپلم نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله دبيرستان و يا هنرستان) باشند

تبصره: در صورتي كه تشكيل كلاس از سوي موسسه محل تحصيل براي نيمسال دوم سال 1397 باشد ثبت‌نام از داوطلباني كه تا پايان نيمسال اول و دي ماه سال 1397 مدرك تحصيلي ديپلم خود را اخذ مي‌نمايند، به صورت مشروط و با شروع تحصيل از بهمن‌ماه 97 پس از اخذ و ارائه مدرك مربوط بلامانع است.

2- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مراكز و واحدهاي آموزشي مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220.000 (دويست و بيست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.

3- هرداوطلب منحصراً مجاز است كه يكي از كدرشته محلهاي مربوط را متناسب با مدرك ديپلم خود كه در جدول شماره 3 دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در پذيرش دوره فوق مشخص شده است انتخاب نمايد.

4- هر داوطلب مي‌تواند صرفاً متقاضي يك كدرشته محل از يك گروه آموزشي در يك مركز و يا واحد آموزشي باشد. بديهي است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعات پذيرفته‌شدگان يكي از موسسات بر اساس ضوابط اين سازمان حذف خواهد شده و هيچگونه اعتراضي در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

5- با توجه به اينكه منحصراً يك بار اجازه ويرايش در درج اطلاعات متقاضيان داده خواهد شد، لذا ضرورت دارد داوطلبان در انتخاب گروه آموزشي، كد رشته‌محل و مركز مربوط‌ دقت لازم به عمل آورند.

6- پس از پايان مهلت مقرر در اين اطلاعيه، مراكز مجاز به ثبت‌نام از متقاضيان نخواهند بود و هيچ اقدامي از سوي اين سازمان براي متقاضياني كه بعد از تاريخ تعيين شده مراجعه نمايند نيز صورت نخواهد پذيرفت.

7- چنانچه متقاضي قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي پذيرش دوره‌هاي كارداني فني و كارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي مهر ماه سال 1397 (مرحله شهريور ماه) قرار گرفته باشد و در مرحله تكميل ظرفيت (همين مرحله) براي ادامه تحصيل در يكي از مراكز ثبت‌نام نمايد، قبولي قبلي وي در شهريورماه سال 1397 لغو خواهد شد.

8- كليه متقاضيان«مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

9- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مؤسسه‌اي كه به آن مراجعه نموده‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان (بجز موارد تبصره بند 1 فوق) تا زمان تأييد نهايي اين سازمان به‌صورت مشروط و هم‌زمان با پذيرفته‌شدگان شهريور ماه خواهد بود.

مدارك لازم براي ثبت‌نام:

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

2- تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن.

5- اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن.

6- اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.

7- گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان شاغل)

8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحات3و4 دفترچه راهنماي پذيرش مشخص نمايد.

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني: www.sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفن گوياي‌: 42163 (كد 021) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند.

A

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار