ثبت نام تمبر طلا و نقره نوروز 96 آغاز شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل پست خوزستان گفت: ثبت نام اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز 96 با آلیاژ طلا و نقره از اول اسفندماه سال جاری آغاز شد.

مهران حموله امروز اظهار کرد: در پی استقبال کم‌نظیر از نخستین، دومین و سومین سری اقلام فاخر فیلاتلیک شرکت ملی پست که مزین به تمثال حضرت امام خمینی (ره) و شاعران نامدار ایران زمین، حافظ شیرازی و حکیم ابوالقاسم فردوسی بود، چهارمین سری اقلام فیلاتلیک فاخر این شرکت، منقش به طرح تمبر یادبود کاغذی جشن جهانی نوروز 96، تولید و ضرب می‌شود.

وی افزود: پیش فروش اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز از امروز یکشنبه اول اسفند ماه از طریق دفاتر پستی منتخب و همچنین بازار الکترونیک شرکت پست به آدرس www.ebazaar.post.ir آغاز و تا دهم اسفندماه ادامه دارد.

مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: تمبر یادبود جشن جهانی نوروز که طرح سرباز هخامنشی را به تصویر کشیده است در قالب یک قطعه به ابعاد 45*65 میلی متر، به ارزش 9 هزار ریال با تیراژ 200 هزار سری هم‌زمان با بیست و پنجم اسفندماه سال جاری منتشر خواهد شد.

حموله متذکر شد: اقلام یادشده با آلیاژ فلزی طلا با عیار 24 در وزن نیم و یک گرمی هر یک با تیراژ 3 هزار قطعه و با آلیاژ فلزی نقره با عیار 999 در وزن پنج و ده گرمی، هر یک با تیراژ 2 هزار قطعه تولید خواهد شد.

وی گفت: این اقلام در بسته‌بندی تک قطعه‌ای طلا و نقره به ارزش 7 میلیون و 600 هزار ریال تولید می‌شود و تمبر طلای نیم گرمی به ارزش 2 میلیون و 50 هزار ریال، طلای یک گرمی به ارزش 2 میلیون و 850 هزار ریال، نقره پنج گرمی به ارزش یک میلیون و 200 هزار ریال و نقره ده گرمی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از تکمیل ظرفیت پیش‌بینی شده، ثبت نام تمام و توزیع اقلام پس از پایان ثبت نام آغاز می‌شود و اولویت در توزیع براساس زمان ثبت نام متقاضیان است.

مدیرکل پست خوزستان بیان کرد: اقلام فیلاتلیک تمبر طلا و نقره به عنوان اقلام کلکسیونری به تعداد و تیراژ محدود به مناسبت‌های خاص و با استفاده از طرح تمبرهای منتشره تولید و عرضه می‌شود.

اخبار استان اخبار