ثبت نام در آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش از نیمه اول اسفند ماه جاری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

ثبت نام در آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش از نیمه اول اسفند ماه جاری

معاون پژوهش و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت : برای سال آینده ۲۳۰ نیرو از طریق آزمون سراسری در اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی جذب خواهند شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ قنبر علی خوش آینه معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با بیان این که ثبت نام از طریق سازمان سنجش به صورت فراخوان نیمه اول اسفند ماه جاری انجام می شود ، گفت : برای سال آینده ۲۳۰ نیرو از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ قانون خدمات کشوری بعد از مراحل مصاحبه ، گزینش و معاینات پزشکی وارد عرصه آموزش و پرورش استان خراسان شمالی خواهند شد .

وی افزود : فارغ التحصیلان دانشگاه ها در مقاطع لیسانس و مقاطع بالاتر می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند .

خوش آینه با اشاره به این که در این آزمون ۴۰ درصد نیرو در مقاطع ابتدایی جذب خواهند شد ، گفت : ۶۰ درصد جذب نیرو نیز به سایر رشته های نظری ،پایه و فنی اختصاص دارد .

وی تصریح کرد : در استخدام اخیر استان خراسان شمالی به ۵ بوم تقسیم شده است که ۱-رازو جرگلان و مانه و سملقان و بجنورد ۲- گرمه و بجنورد ۳-جاجرم و بجنورد ۴ اسفراین و بام و صفی آبادو ۵- شیروان وفاروج با توجه به کد شهرستان ثبت نام خواهند شد .

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار