ثبت نام در مهلت سوم آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام در مهلت سوم آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد

ثبت نام در مهلت سوم چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی آغاز شد و داوطلبان از امروز ۱۹ اسفند می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی برای بار سوم تمدید شد و داوطلبان می توانند در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ۹۶ با ورود به سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند از ساعت ۱۰ صبح ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ شب ۲۰ اسفند می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت و کد پیگیری را دریافت کرده اند ولی موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با همان کد پیگیری ثبت نام را انجام دهند.

آزمون کتبی چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۹۷ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت اینترنتی https://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است. حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی معتبر امکانپذیر نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار