ثبت نام طرح غیبت سربازی تا 15 خرداد ادامه دارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام طرح غیبت سربازی تا 15 خرداد ادامه دارد

ثبت‌نام از مشمولان غائب سربازی تا 15 خرداد در دفاتر پلیس + 10 ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولانی که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.

همچنین سردار ابراهیم کریمی، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز در این باره گفت: این طرح در مرحله اول تا 15 خرداد ادامه دارد و افراد واجد شرایط می تواند ثبت نام خود را انجام دهند و اگر در سال گذشته فردی ثبت نام خود را انجام داده است و مبالغ ریالی خودش را پرداخت نکرده است، باید برای ثبت نام مجددا مراجعه نمایند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره هزینه های خرید خدمت هم گفت: افرادی که زیر دیپلم هستند 10 میلیون تومان، دیپلم 15 میلیون تومان، فوق دیپلم 20 میلیون تومان، و این روند در مدارک بالاتر افزایش می یابد.

او گفت: افراد مشمول به ازاء هر سال اضافه از 8 سال 10 درصد جریمه می شوند و افرادمتاهل و دارای اولاد به ازاء هر فرد خانواده 5 درصد تخفیف داده می شود.

سردار کریمی گفت: افرادی که می خواهند هزینه خود بصورت اقساط پرداختی کنند، باید یک سوم آنرا نقدی و الباقی را تا پیان سال 96 تسویه نمایند.

به گزارش ایسنا، پس از ثبت اولیه درخواست متقاضی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، درخواست آنان در حوزه های وظیفه عمومی بررسی و در صورت تایید نهایی ، مبلغ جریمه به صورت پیامک اطلاع رسانی می شود. مقاضیان با دریافت پیامک باید به دفاتر (پلیس+10) مراجعه تا فرم مربوط به شناسه پرداخت را دریافت و با پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار