ثبت نام فراخوان جذب اعضای هيأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

ثبت نام فراخوان جذب اعضای هيأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

7 مهر 97 – تمدید مهلت مهلت ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی تا ۱۰ مهر
رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم از تمدید زمان ثبت نام فراخوان شهریور ماه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه دهم مهر ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضوان طلب اعلام کرد: بدلیل انجام برخی ویرایش ها در شرایط اختصاصی و تقاضای برخی از متقاضیان، زمان ثبت نام فراخوان شهریور ماه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه دهم مهر ماه تمدید شد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: از عموم متقاضیان که قبلا ثبت نام کرده اند نیز دعوت می شود در صورت تمایل نسبت به ویرایش تقاضاهای خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، ثبت نام متقاضیان جذب در فراخوان شهریور ۹۷ از ۲۱ شهریور ماه آغاز شده و تا ۶ مهر ماه ۹۷ ادامه داشت، که بنا به اعلام مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، این مهلت تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه دهم مهر ماه تمدید شد.

فرایند رسیدگی دانشگاه ها به درخواست متقاضیان جذب هیات علمی نیز قرار بود از امروز شنبه ۷ مهرماه آغاز شده و تا ۷ دی ماه ۹۷ ادامه داشته باشد که با توجه به تمدید ثبت نام فراخوان شهریور۹۷ فرایند رسیدگی دانشگاه ها به درخواست متقاضیان نیز بعد از ۱۰ مهر ماه آغاز می شود.

براساس جدول زمانی منتشر شده، فرایند تایید نهایی مرکز جذب از ۸ دی ۹۷ آغاز و تا ۲۳ بهمن ۹۷ ادامه خواهد داشت.


فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از امروز ۲۱ شهریور ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.
به متقاضيان توصيه مي شود قبل از ثبت نام فراخوان مطالب این دفترچه راهنما را با دقت بخوانند تا در زمان فراخوان با مشکلی مواجه نشوند.

 

جهت دانلود دفترچه راهنمای شرکت در فراخوان شهریور 97 اینجا کلیک نمایید
جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه‌ریزی‌ها فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها باید در دو مرحله اعلام می‌شد.. طی فراخوان سال قبل که در بهمن ماه اجرا شد، 800 نفر به عنوان هیئت علمی جذب دانشگاه‌های کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: مقدمات فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در شهریور ماه امسال نیز فراهم شد و دانشگاه‌ها نیازهای خود را به وزارت علوم اعلام کردند، فراخوان دوره دوم از امروز ۲۱ شهریور آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم افزود: تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که فراخوان مستقل دارد)، می‌توانند در فراخوان جذب هیئت علمی حضور داشته باشند و بر اساس بررسی‌های انجام شده حدودا 8 تا 10 برابر ظرفیت وزارت علوم (از نظر بودجه، امکانات و سهمیه استخدامی) از سوی دانشگاه‌ها برای جذب اعضای هیئت علمی اعلام نیاز صورت گرفته است.

رضوان‌طلب با اشاره به ظرفیت پذیرش اعضای هیئت علمی در فراخوان این دوره، گفت: از 10 سال گذشته تقریبا در هر فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تعداد 800 تا 1500 نفر در دانشگاه‌ها پذیرش می‌شدند.

اولویت بندی جذب هیئت علمی برای دانشگاه‌های کشور
وی اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که اگر قول‌های دولت در خصوص سهمیه استخدام نیرو در وزارت علوم محقق شود، در این فراخوان نیز 800 نفر جذب دانشگاه‌ها شوند.

جذب 1600 عضو هیئت علمی در سال 97
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از اختصاص سهمیه بیشتر به دانشگاه‌های بزرگ برای جذب اعضای هیئت علمی خبر داد و یادآور شد: دانشگاه‌های تازه تاسیس و مناطق محروم نیز اولویت بیشتری برای استخدام نیرو دارند، به طوری که در سال 97 ، بالغ بر 1600 نفر به عنوان هیئت علمی جذب دانشگاه‌ها خواهند شد.
به متقاضيان توصيه مي شود قبل از ثبت نام فراخوان مطالب این دفترچه راهنما را با دقت بخوانند تا در زمان فراخوان با مشکلی مواجه نشوند.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.