فراخوان جذب اعضای هیأت علمی بهمن 96 وزارت علوم(زمان اعلام نتایج نهایی)

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی بهمن 96 وزارت علوم

21 مرداد 97 – زمان اعلام نتایج نهایی جذب هیات علمی دانشگاه‌ها مشخص شد

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از اعلام نتایج نهایی فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان مرداد خبر داد.
دکترمحمدرضا رضوان‌طلب در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: برای شرکت در فراخوان بهمن ۹۶ جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تعداد ۱۰ هزار و ۹۳۳ نفر از طریق سامانه جذب وزارت علوم ثبت نام کردند و پروسه رسیدگی به پرونده این متقاضیان از سوی دانشگاه‌ها به دلیل تقارن با تعطیلات نوروز، بیش از ۴ ماه به طول انجامید.
وی در ادامه تصریح کرد: اولین نتایج رسیدگی به پرونده متقاضیان جذب هیات علمی از سوی دانشگاه‌ها باید نیمه تیرماه به مرکز جذب واصل می‌شد که خوشبختانه ۱۱ پرونده از ۸ دانشگاه (تفرش، تهران، رازی، شهید مدنی آذربایجان، الزهرا، گنبدکاووس، آیت الله بروجردی و دانشگاه صنعتی شریف) قبل از این تاریخ به وزارت علوم رسیده، که البته تایید نهایی آنها با فاصله کوتاهی نیز به دانشگاه‌ها اعلام شد.
رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم افزود: در غربالگری اولیه شرایط حداقل ۵۰ درصد از متقاضیان با شرایط اعلام شده در فراخوان تطبیق نمی‌کرد، بنابراین از بین پرونده‌های باقی مانده ۳۱۸ پرونده از ۴۷ دانشگاه و موسسه مرحله اول رسیدگی یعنی بررسی صلاحیت‌های علمی و عمومی را در دانشگاه پشت سرگذاشته و آماده طرح در هیأت اجرایی دانشگاه‌ها است. تقاضای ما از دبیران جذب، تسریع در کار این پرونده‌ها و استفاده از فرصت تابستان برای تشکیل جلسات هیأت های اجرایی است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه نتایج نهایی فراخوان جذب هیات علمی تا پایان مرداد ماه اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: اعضای هیأت‌های اجرایی به‌محض تعطیل شدن دانشگاه‌ها خود را فارغ از تکلیف تلقی نکنند و بدانند سرنوشت عده ای ازجوانان و دانش آموختگان در گرو حضور و تصمیمات آنان در هیأت های اجرایی است و حتی یک روز تاخیر در تعیین تکلیف آنان، سزاوار نمی‌باشد.


21 اسفند 96 – اعلام آخرین وضعیت پرونده های جذب هیأت علمی فراخوان بهمن 96 وزارت علوم

پرونده متقاضیان جذب هیأت علمی فراخوان بهمن ماه ۱۳۹۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها ارسال شده است.

به گزارش وب سایت هیأت علمی، بنا بر اعلام مرکز جذب اعضای هیأت علمی، پرونده اولویت های انتخابی شرکت کنندگان فراخوان بهمن ماه ۹۶ به دانشگاه ها ارسال شده است.

گفتنی است فراخوان جذب اعضای هیأت علمی برای عموم واحدهای دولتی و غیرانتفاعی از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ آغاز شده بود و تا روز شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ ادامه داشت.


رئیس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی فراخوان بهمن ماه ۹۶ از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود.

محمد رضا رضوان طلب در گفتگو با خبرگزاری مهر از آغاز ثبت نام متقاضیان عضویت هیات علمی در فراخوان بهمن ۹۶ خبر داد و گفت: از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ سایت جذب اعضای هیات علمی برای ثبت نام متقاضیان عضویت هیات علمی فراخوان بهمن ماه ۹۶ بازگشایی می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان جذب هیات علمی از امروز ۲۹ بهمن ماه به مدت ۲ هفته فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: وزیرعلوم تحقیقات و فناوری تاکید داشت که فراخوان اعضای هیات علمی براساس جدول زمانی مصوب فراخوان هاانجام شود، بنابراین اعلام کرد که باید قبل از پایان بهمن ماه ثبت نام متقاضیان عضویت هیات علمی آغاز شود.

به گزارش مهر، ثبت نام نوزدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، مربوط به بهمن ۹۶، پس از سه بار تغییر با دستور وزیر علوم به تعویق افتاده بود که از امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود.

جهت دریافت راهنمای شرکت در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.