ثبت نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی آغاز شد

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

ثبت نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی آغاز شد

20 مهر 1396- امروز آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان جذب هیات علمی

مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: متقاضیان جذب هیات علمی فراخوان شهریورماه ۹۶ که موفق به ثبت نام و انتخاب اولویت نشده اند، امروز پنج شنبه ۲۰ مهرماه فرصت ثبت نام و تعیین اولویت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: متقاضیان جذب شهریورماه ۹۶ که موفق به ثبت نام و انتخاب اولویت نشده اند، از بامداد امروز پنج شنبه ۲۰ مهرماه تا ساعت ۲۳:۵۹ پنج شنبه شب فرصت دارند نسبت به ثبت نام و تعیین اولویت در سامانه اقدام کنند.

لازم به ذکر است که این امکان مختص کسانی است که در بازه ثبت نام(بیست و پنجم شهریورماه لغایت نهم مهرماه) موفق به ثبت نام و تعیین اولویت نشده اند و متقاضیانی که در زمان ثبت نام تعیین اولویت کرده اند، امکان حذف، ویرایش و یا اضافه کردن اولویت جدید را ندارند.


ثبت نام متقاضیان شرکت در هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از امروز شنبه ۲۵ شهریور ماه ۹۶ آغاز شد.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۲۵ شهریورماه الی ۳ مهرماه ۱۳۹۶ با مراجعه به سامانه هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی به نشانی اینترنتی https://farakhanjazb.msrt.ir در این فراخوان ثبت نام کنند.

بر اساس زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، هیات‌های جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند از ۱۵ مهرماه الی ۱۵ دیماه ۱۳۹۶ پرونده افراد ثبت نام کرده را بررسی و به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ارسال کنند.

گفتنی است مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم بررسی‌های خود را از ۱۶ دیماه تا اول اسفندماه ۱۳۹۶ انجام داده و نتیجه را به متقاضی اعلام می کند.

برنامه زمانبندی هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان شهریورماه 1396 به شرح زیر اعلام میگردد:

جدول زمانبندی فراخوان
ردیف اقدام تاریخ شروع تاریخ پایان بازه زمانی
1 ثبت نیاز دانشگاه ها 96/06/04 96/06/10 7 روز
2 مرکز نظارت و ارزیابی 96/06/13 96/06/15 3 روز
3 تخصیص ظرفیت 96/06/19 96/06/24 6 روز
4 فراخوان 96/06/25 96/07/03 10 روز
5 فرآیند جذب دانشگاه 96/07/15 96/10/15 90 روز
6 مرکز جذب 96/10/16 96/12/01 45 روز

به متقاضيان توصيه مي شود قبل از ثبت نام فراخوان مطالب این دفترچه راهنما را با دقت بخوانند تا در زمان فراخوان با مشکلی مواجه نشوند.

دفترچه راهنمای شركت در فراخوان جذب اعضای هيأت علمي

جهت ثبت نام در فراخوان اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.