ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی آغاز شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۹ می‌توانند از ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org اقدام کنند.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضیان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

متقاضیان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (۳) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به متقاضیان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.

پیشنهاد می‌شود متقاضیان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام کنند.

متقاضیان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام از سوی دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می شود، متقاضیان لازم است با استفاده از کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۴۶۶ هزار ریال (۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام و هزینه ارسال پیام کوتاه، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

تبصره ۱: دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد، مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند.

چنانچه دانشجویی احتمال می‌دهد که تا پایان شهریورماه سال جاری (۱۳۹۹) موفق به اخذ مدرک کاردانی نمی‌شود، موکداً توصیه می‌شود ثبت نام نکند. چنانچه دانشجو در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود، ولی تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی نشود، قبولی وی ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرفته‌شدن، حین تحصیل در دانشگاه و …) مشخص شود که متقاضی حقایق را کتمان نموده و یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نیست، از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

توصیه‌ می‌شود متقاضیان ، پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه خود تهیه و آن را نگهداری کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار