جذب نیرو در اورژانس کشور؛ بزودی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جذب نیرو در اورژانس کشور؛ بزودی

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به کمبود نیرو در مجموعه اورژانس کشور، گفت: بزودی چندهزار نیرو جذب اورژانس می‌شوند.
به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در جلسه مشترک معاونین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۵۸۸ میلیون تومان جهت بازسازی امکانات و تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی قم اختصاص دادیم و هر هزینه‌ای انجام شود در سازمان اورژانس پرداخت می‌کنیم.
وی گفت: شهر قم بسیار استراتژیک و شاه‌راه است و بزودی چندین دستگاه آمبولانس نو در اختیار مرکز فوریت‌های قم قرار می‌گیرد.
کولیوند با اشاره به کمبود نیرو در مجموعه اورژانس کشور ادامه داد: در کل کشور دچار کمبود نیرو هستیم. دانشگاه علوم پزشکی قم با یک آزمون ورودی نیروی کارآمد دیپلمه و فوق دیپلمه جذب کند و برای مرکز فوریت‌ها پرورش دهد.
وی در این باره ادامه داد: بزودی چند هزار نیرو جذب اورژانس می‌شوند و ما در تمام کشور از تربیت نیرو حمایت می‌کنیم. تکنسین‌های اورژانس هم امورات پرستاران بیمارستانی و هم امورات کمک بهیاران را همزمان انجام می‌دهند و به این ترتیب سختی کار نیروهای اورژانس بسیار زیاد است. وزیر بهداشت پیوسته اورژانس را حمایت کردند و در خصوص جبران سختی کار پرسنل اورژانس قول مساعد داده‌اند.
بنابر اعلام ستاد اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، کولیوند ادامه داد: قم همچون تهران بستر مناسب برای اجرای طرح ۷۲۴ و ۲۴۷ را دارد و به این ترتیب، شهروندان قمی باید از این طرح‌ها آگاه شوند؛ چراکه جان بسیاری از هموطنان در طرح ۲۴۷ نجات می‌یابد. صفر تا صد این طرح‌ها ایرانی است و دستگاه‌های مربوطه تولید داخل است. نجات جان یک انسان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار