جذب هزار عضو هیات علمی در رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جذب هزار عضو هیات علمی در رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: هزار و ۸۰۰ نفر در فراخوان جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد هزار نفر جذب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سید علی ابطحی با بیان اینکه در جذب اعضای هیات علمی تمایل داریم فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را جذب کنیم، گفت: هدف این است استادانی فرهیخته با سابقه علمی مناسب و رتبه‌های برتر دوره‌های تخصصی را جذب کنیم و سال گذشته نیز بعد از انتشار فراخوان جذب، تعدادی ثبت‌نام کردند که ما طبق نیاز و براساس رزومه افراد، بهترین‌ها را انتخاب کردیم.

وی با تاکید بر بهبود روند جذب اعضای هیات علمی با وجود هیات جذب مستقل در دانشگاه آزاد تاکید کرد: این اختیار وجود دارد که تا پیش از آنکه استاد، توسط هیات جذب انتخاب شود، قرارداد یک ساله برای ارزیابی عملکرد فرد منعقد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران ادامه داد: قرارداد تعهدی برای استخدام نیست اما می‌تواند شروعی برای روند استخدام باشد. اگر استاد مورد تایید قرار گرفت، هیات جذب ظرف ۱۳۰ روز اعلام می‌کند آیا فرد شرایط جذب را دارد یا خیر. سابقه یک ساله نیز جزء سنوات کاری او محسوب می‌شود.

ابطحی از انتشار فراخوان جذب هیات علمی برای سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند و ما از این تعداد مجاز به جذب هزار نفر هستیم.

وی عنوان کرد: قصد داریم براساس نیاز و الزامات آموزشی نیرو بگیرم و کسانی که در امتحانات شفاهی و سایر ضوابط بهتر باشند، جذب خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار