جذب ۲۵۰ نفر نیروی حق التدریس در اداره اموزش و پرورش شهرستان شادگان

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

جذب ۲۵۰ نفر نیروی حق التدریس در اداره اموزش و پرورش شهرستان شادگان

فرماندار شادگان در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، از جذب ۲۵۰ نفر نیروی حق التدریس در اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان،جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان به ریاست دکتر جعفری نسب فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان و با حضور سایر اعضا با محوریت گزارش شروع سال تحصیلی ، جذب حق التدریس ،پیگیری اعتبارات و عدم تحویل ۷ آموزشگاه جدید در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان در این جلسه با تبریک هفته بسیج و تجلیل از رشادت های بسیجیان ،اظهار داشت: ما هرچه داریم از فداکاری، ایثارگری و از وجود تفکر بسیجی است و همه باید تلاش کنیم که بتوانیم بسیجی واقعی باشیم.

فرماندار شادگان از جذب نیروی حق التدریس در اداره آموزش و پرورش این نشهرستان خبر داد و گفت؛با تدابیر و پیگیری های انجام شده از سوی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداری شادگان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تعداد ۲۵۰ نفر نیروی حق التدریس در اداره اموزش و پرورش شهرستان شادگان جذب شده اند.

فرماندار شادگان، افزود: این اقدام قطعا می تواند خیلی از مشکلات شهرستان بویژه در کمبود نیروی آموزشی در روستاها را حل کنند.

فرماندار شادگان بر لزوم همکاری بخشداری های تابعه جهت رفع مشکلات مدارس تاکید کرد و گفت : بخشداران باید با همکاری دهیاران بخش مرکزی ، خنافره و دارخوین در راستای رفع مشکلات مدارس در روستاها اقدام کنند.

فرماندار شادگان همچنین به اهم پروژه های در حال اجرا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه های نوسازی مدارس ، عمرانی ، راه وشهر و سازی، خط لوله آب شرب 52 اینچ دارخوین-شادگان طرح الغدیر شادگان و… در دست اجرا است که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.

فرماندار شادگان،پیگیری اعتبارات آموزش و پرورش ،پیگیری پروژه ها جهت افتتاح ،برگزاری کارگاههای اموزشی جهت اموزش دانش اموزان قرآنی ، برگزاری کارگاههای آموزشی برای نیروهای جدید و… از مهمترین مصوبات جلسه شورای اموزش و پرورش شهرستان شادگان بود.

گفتنی است، در ابتدای جلسه سید صالح فاضلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گزارش مبسوطی از فعالیت های آموزشی و پرورش شهرستان ارائه کردند.

اخبار آموزش و پرورش اخبار