جذب ۳هزار نیرو در دستگاه قضا/اختصاص یک ششم سهمیه به استان تهران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جذب ۳هزار نیرو در دستگاه قضا/اختصاص یک ششم سهمیه به استان تهران

معاون قضایی دادگستری تهران از جذب نیروهای جدید درسال جاری خبرداد و گفت: با برگزاری آزمون جدید استخدامی وجذب حداقل ۳هزار نفر نیرو، یک ششم از سهمیه برای استان تهران در نظرگرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران،همایش سراسری نمایندگان مدیریت نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری کل استان تهران با حضورجمعی از مسئولان قضایی استان تهران برگزار شد .

ناصری معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران در این همایش با اشاره به خدمات انجام شده در راستای افزایش نظارت ها،گفت: پست ها و ارتقای افراد با عملکرد همکاران مرتبط و نه سنوات و سوابق آنان مرتبط خواهد بود.

وی از تقدیم شیوه نامه تنظیم شده برای انتساب ها به ریاست دادگستری تهران خبرداد و با اشاره به دیگر اقدامات گفت:کسب مجوز جذب نیروی انسانی تا ۸۰۰نفر از طریق پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قوه قضائیه برگزار شده در سال ۹۲ هم از دیگر اقدامات است.

معاون قضایی دادگستری تهران از جذب نیروهای جدید در سال جاری خبرداد و گفت: با برگزاری آزمون جدید استخدامی در سال جاری و جذب حداقل ۳هزار نفر نیرو، یک ششم از سهمیه کل کشور برای استان تهران در نظر گرفته می شود.

وی به دیگر اقدامات انجام شده اشاره و تصریح کرد: برگزاری آموزش های مجازی برای اولین بار در سطح استان تهران انجام شد.تلاش در راستای نظارت و ارزشیابی بیشتر به دنبال ارتقاء عملکرد همکاران اداری از طریق نظارت دقیق هم صورت گرفت.

در ادامه این همایش، میرحسینی با اشاره به گرامیداشت ایام هفته کرامت به تبیین اهداف و عملکرد مدیریت نظارت و ارزشیابی پرداخته و رویکرد این مدیریت را مشورتی و اغنایی اعلام کرد .

مدیر کل نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به استماع نظرات ،پیشنهادات و انتقادات مطرح شده از طرف نمایندگان و مدیران نظارتی پرداخته و گزارشی از عملکرد مدیریت نوپای نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه ارائه داد.

وی در خصوص نظارت های انجام شده بر کارمندان دستگاه قضا،گفت: انجام امور نظارتی برای ۴۰ هزار کارمند در کشور و ۸ هزار کارمند در تهران و ۳ هزار نفر در ستاد قوه قضائیه و در سایر استانها کار سخت و قابل تقدیری است.

وی با اشاره به هدف اصلی نظارت بر کامندان،گفت: هدف اصلی ما در نظارت و ارزشیابی کنترول کیفی افراد و بهبود وضعیت فعلی آنان بوده و رفتار سازمانی در غالب شخصیت و شایستگی افراد است که عنوان رفتار و عملکرد را به خود اختصاص میدهد

دکتر میرحسینی با بیان اینکه آغاز بازرسی از مدیران دفاتر ،سال ۹۵ بوده وطی آن برای ۷۲۵۰ مدیر دفتر ،پرونده الکترونیکی تهیه و تکمیل شده،گفت: سامانه ای در حال ورود اطلاعات پرونده های الکترونیکی ۴۰ هزار کارمند قوه قضائیه است و تا یک ماه آینده مدل گزارش پرونده ها استخراج میشود . که براین اساس معدل رفتار یکساله هر همکار نتیجه گیری و لحاظ خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار