جذب ۸۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: امسال ۸۰ عضو هیئت علمی جذب دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌شوند اما قصد داریم تعداد آن‌ها را افزایش دهیم.

 

ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جذب اعضای هیئت علمی اظهار کرد: بررسی اعضای هیئت علمی از طریق دانشگاه فنی و حرفه‌ای سالانه به روز انجام می‌شود. حدود ۲۰۰ عضو هیئت علمی جوان از زمان ریاست بنده جذب دانشگاه شده اند.

صالحی عمران تصریح کرد: هر سال سازمان امور اداری و استخدامی کشور کد‌های استخدامی برای جذب اعضای هیئت علمی را در اختیار ما قرار می‌دهد و مجوز‌های لازم از سوی وزارت علوم به دست ما می‌رسد که امسال بنا بر قول‌های انجام شده ۸۰ نفر به عنوان عضو هیئت علمی به ما معرفی خواهند شد و در حال پیگیری برای بیشتر شدن تعداد آنان هستیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره ارتباط اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با صنعت گفت: طبق مصوبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام شده است تا تمامی اعضای هیئت علمی بعد از اتمام فرآیند جذب و موافقت شورای شورای آموزشی حتما به مدت یک سال برای حضور در صنعت دوره ببیند و کار‌های عملی را به خوبی فرا بگیرند تا مهارت عملی شان افزایش پیدا کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار