جذب ۸ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در آزمون استخدامی امسال

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

جذب ۸ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در آزمون استخدامی امسال

وزیر آموزش وپرورش گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای آزمون استخدامی امسال مشخص نکردیم اما قصد داریم قریب به هشت هزار فارغ التحصیل دانشگاهی را به کار بگیریم.
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد زمان برگزاری آزمون استخدامی امسال و تعداد پذیرش در این دوره عنوان کرد: هنوز تاریخ دقیقی برای آزمون امسال مشخص نکردیم اما قصد داریم تا قریب به هشت هزار فارغ التحصیل دانشگاهی را به کار بگیریم.

وی ادامه داد: متقاضیان بعد از قبولی در قالب دوره ای یکساله زیر نظر دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی معلمی می‌بینند، سپس جذب و استخدام آموزش و پرورش خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش در مورد تعیین تکلیف شرایط سرپرستی در دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: تعیین وضعیت سرپرست این دانشگاه و تصمیم گیری در این باره نیازمند برنامه ریزی در این زمینه است.

دانش آشتیانی در خصوص گزینه ای پیشنهادی برای ریاست دانشگاه اظهار کرد: فعلا آقای مهرمحمدی در پست سرپرستی دانشگاه مشغول فعالیت بوده و برای گزینه پیشنهادی نظری ندارم.

وی در رابطه با اعتراض دادستانی نسبت به تبرئه دخترش از اتهام قاچاق کالا که امروز در رسانه مطرح شده، بیان کرد: اطلاعی از این اعتراض و چگونگی آن ندارم و این مساله باید از طریق قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار